1. Når caferiet skal bookes til et eller andet formål, er det vigtigt at det bliver booket hos Berit (mon@privat.dk eller 22335267) og ikke bare på kalenderen i cafeteriaet. Ved dobbelt arrangementer, er det dem, der har booket hos Berit, der har fortrinsret.
Arrangementet skal bookes min 3 uger før. Ovenstående er vigtigt, så vi sørger for at der er indkøbt varer. Hvis I mener, der skal bruges ekstra mange varer, skal I gøre opmærksom på dette.
Hvis der ikke er booket - forbeholder vi os ret til at afvise arrangementet, hvis der ikke er varer på lageret til arrangementet. Det bagerste lokale skal også bookes, hvis det skal bruges til møde eller lignende.
2. Afdelingerne sørger selv for bemanding af cafeteriaet i dagligdagene, og til arrangementer inden for afdelingen. Ved arrangementer skal der være en ansvarlig kontaktperson, som sørger for at pkt. 5 og 7 bliver efterlevet. 3
. Det er vigtigt at, hvis afdelingerne har åbnet ind til køkkenet, at der også er personale på, der kan betjene kunderne - ingen selvbetjening.
4. Afdelingerne instruerer selv brugerne i, hvordan man slår ind på kasseapparatet, således at salget ender i de rette afdelinger.
5. Afdelingerne skal selv sørge for at afslutte korrekt på kasseapparatet, når arrangementet er slut, og sørge for at de rette byttepenge er tilbage i den sorte pengekasse.
6. Afdelingerne skal huske ved interne møder at skrive en dags dato på forbrugte vare.
7. Det er vigtigt at caferiet leveres i henhold til "Ved dagligt brug" som hænger i køkkenet. Hvis der er ukurante flasker, skal de selv bortskaffes (vin flasker m.m.) Hvis cafeteria, herunder også køkkenet ikke forlades som ovenstående, bliver den pågældende afdeling belastet med kr. 1.000,00.
8. Der er specielle regler hvis en af afdelingerne benytter cafeteriaet til en afdelingsfest - disse regler har alle bestyrelsesmedlemmer.